maandag 23 juni 2014

Beetje probeer proza ( ter ere van mijn lieve overbuurtjes haha)

de bami was gekleurd in oranje en smaakte heftig dit keer. de pepers kwamen letterlijk je r..t uit.
De kruiden kwamen uit Suriname en de pepers uit Chili.
zo was het een aardig ratjetoe geworden en kon zo bij ons op het bord, platte borden uit de kast want de soepborden waren al vuil....
die soepborden waren eigenlijk nog een erfenis van mijn oma, een lekker echt omaatje om tegenaan te kruipen. Elke dag ging ik effe langs, we genoten van het samenzijn, het veilige gevoel van mijn oma en samen een appeltje schillen of naar het bos om aarde te halen voor de planten. Ze zou die bami maar raar gevonden hebben.
Vannacht zal die bami zich nogmaals ronddraaien in mijn darmen en een niet aangename reuk veroorzaken. Maar daar heb ik maling aan en geniet nog effe lekker na.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  ook in de herfst zou ik ook mijn geliefde kunnen schrijven klaprozenvelden aanbidden op papier mijn rode rok kunnen laten zwieren oliebol...